Saturday, May 14, 2011

Out of office... mutta minne sitten?

 
Tänä kesänä olen päättänyt ottaa Suomen kesästä kaiken irti ja pysyä heinäkuun Suomessa. Pääosin Helsingissä töissä, mutta höystettynä pitkien viikonloppujen mökkireissuilla ja aurinkoisten iltapäivien golf-kierroksilla. Helsinki on parhaimmillaan kesällä, turha lähteä silloin etelään. Ja vuoden luontoannostus täyttyy minulle tosiaan noissa mökkiviikonlopuissa; en tunne tarvetta karata metsän keskelle koko kesäksi. Varsinaiset kesälomat olen päättänyt pitää vasta syyskuussa jolloin Suomesta voi hyvällä omatunnolla karata Välimeren lämpöön.

Juhannuksena kuitenkin tarkoitus on pitää noin viikon loma, kotimaassa sekin. Ja elokuun lopussa pitkä bileviikonloppu Madridissa.


Auki on siis vielä missä sitä reissaisi varsinaisen kesäloman... Mietinnän alla on ollut pitkään oma suosikki Italian Sardinia. Johon olen miettinyt yhdistää viikon joko Kreikassa tai Turkin Bodrumissa. Kaikkia näitä yhdistää, että niissä asuu hyviä paikallisia kavereitani. Ei.. etelän turistikohteisiin minua ei saa pakollakaan =) Loma Välimerellä tarkoittaa siis minulle kaikkea muuta kuin lomaa muiden turistien kanssa. Pakettiloma olisi painajainen; ehkä sitten myöhemmässä elämänvaiheessa...


(Photos: Sleepless in Helsinki)

No comments:

Post a Comment