Wednesday, May 25, 2011

Uusi ilme silmälaseilla

Olen käyttänyt pari vuotta putkeen kuukausipiilolinsseja ja nyt kevään tullen päätin hankkia uudet silmälasit. Vanhatkin toimivat yhä; ajattomat kun ovat, mutta jotenkin sain päähäni vaihtaa tyyliä. Huomaamattomista paksusankaisiin. Joilla muuttaa tyyliä ja ilmettä,  muttei kuitenkaan ylitseampuvasti. Olen jo pidempään miettinyt, että seuraavissa laseissa tulisi olla paksumpi sanka. Lopullinen innostus tuli oikeastaan Seoulissa; katsellessa paikallisten tyyliä. Paksusankaiset lasit olivat in Etelä-Koreassa... ainakin niiden suosiosta päätellen. 

Useita malleja olen jo kokeillut mutta päätös vielä tekemättä. Olin jo valmis ostamaan yhdet Alain Miklit, mutta väri oli hieman liian outo vaikka malli täydellinen. Tarvitaan varmaan vielä pari makutuomaria matkaan mukaan. Näihin kolmeen olen kuitenkin päätynyt. 

Rayban

Tom Ford

Phat Farm

No comments:

Post a Comment